Рекомендації батькам першокласників

1. Підтримуйте в дитині прагнення бути школярем. Розповідайте дитині про свої шкільні роки, це підвищить його інтерес до школи.

2. Обговорюйте з дитиною ті правила і норми, з/Files/images/50511425.jpg якими він може зустрітися в школі. Пояснюйте їх необхідність і доцільність.

3. Не пропускайте труднощі, можливі у дитини на початковому етапі оволодіння учбовими навиками. Пам'ятайте, що дитина має право на помилку

4. Підтримуйте першокласника в його бажанні добитися успіху. У кожній роботі знайдіть, за що можна було б його похвалити. Пам'ятайте, що похвала та емоційна підтримка здатні помітно підвищити інтелектуальні досягнення людини.

5. Складіть разом з першокласником розпорядок дня, стежте за його дотриманням.

6. Поважайте думку першокласника про свого педагога.

7. Не соромтеся звертатися за порадою і консультацією до вчителя або шкільного психолога.

8. Пам'ятайте, у першокласника повинно залишатися досить часу для ігор і відпочинку.

Рекомендації батькам з розвитку навчальних навичок

Підготовка руки до письма

· Ліпити, конструювати.

· Обводити різні предмети, шаблони.

· Штрихувати малюнки, розфарбовувати.

· Вирізати різні малюнки, фігурки.

· Нанизувати колечка, намиста і т.д.

· Відгвинчувати, загвинчувати, закручувати і т.д..

· Перебирати дрібні предмети.

· Шнурувати.

Розвиток процесів уваги

Всі властивості уваги значно розвиваються в результаті вправ:

- Викладання візерунка з мозаїки;

- Викладання фігури з паличок за зразком;

- Виключення зайвого;

- Знаходження відмінностей у двох схожих картинках;

- Знаходження двох однакових предметів серед безлічі;

- Нанизування намистин за зразком;

- Срісовиванія по клітинках;

- Знаходження однієї букви в газетному тексті (при повторі вправи кількість зазначених літер за одиницю часу збільшується).(* При виконанні завдань не квапте дитину, враховуйте його індивідуальні особливості і темп діяльності, в якому він працює. Усуньте відволікаючі фактори.)

Розвиток розумових операцій

Учіть дитину:

• Порівнювати і зіставляти предмети, знаходити їх подібності та відмінності.

• Описувати різні властивості оточуючих його предметів.

• Дізнаватися предмети за заданими ознаками.

• Розділяти предмети на класи, групи шляхом виділення в цих предметах тих чи інших ознак.

• Знаходити протилежні за значенням поняття.

• Визначати родо-видові відносини між предметами і поняттями.

Розвиток пам'яті

• Зацікавте дитини тією інформацією, яку він вивчає, так як висока мотивація навчання робить дуже великий позитивний вплив на пам'ять

• Слідкуйте за тим, щоб той матеріал, який потрібно запам'ятати дитині, був йому зрозумілий.

• Враховуйте, що час для вивчення матеріалу краще поділити на розумні часові відрізки, так як малими порціями матеріал запам'ятовується не тільки швидше, але і надовго.

• Пропонуйте при заучуванні дитині промовляти вголос

• При появі у малюка явних ознак втоми зробіть перерву.

• Попросіть дитину вивчений матеріал повторити на другий день.

Кiлькiсть переглядiв: 972