Методична робота в комунальному закладі "Харківська гімназія № 22 Харківської міської ради"

/Files/images/IMG_4894.jpg

Методична робота в гімназії– це цілісна, багаторівнева, багатофункціональна система взаємопов’язаних дій, націлених на підвищення педагогічної майстерності кожного вчителя. Сьогодні одним із провідних напрямів методичної роботи є створення принципово нового механізму взаємодії всіх учасників освітнього процесу, який ґрунтується на дотриманні принципу єдності всіх інтересів, тому головними завданнями школи є турбота про постійне підвищення якості освітнього процесу, розвиток творчого потенціалу кожного вчителя, зокрема й колективу в цілому, виховання дієвого інтересу до освітньої діяльності, вироблення ефективного інструментарію для реалізації основної мети навчання та виховання на сучасному етапі.

Основні завдання методичної роботи в гімназії:

  • створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти, підвищення професійної майстерності кожного вчителя;
  • упровадження в освітній процес передового педагогічного досвіду, сучасних педагогічних технологій, використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки;
  • вивчення, узагальнення та поширення перспективного досвіду вчителів гімназії;
  • розвиток традиційних і пошук нових ефективних форм методичної роботи;
  • проведення постійного моніторингу суб’єктів навчального процесу щодо визначення їхніх інтересів, уподобань, здібностей, можливостей, бажань, з метою їх максимальної реалізації;
  • розвиток потреби вчителя щодо професійного вдосконалення, спрямування його на реалізацію власної освітньої траєкторії протягом життя;
  • забезпечення відповідальності кожного учасника педагогічного процесу за результат своєї праці, сприяння прагненню вчителів до саморозвитку, творчості, прояву ініціативи.

/Files/images/мр3.jpg

У 2023/2024 навчальному році гімназія працює над методичною темою: "Мотиваційний компонент організації навчальної діяльності для успішної соціалізації особистості учня в умовах комптентнісної освіти"

Виховна тема: "Формування навичок самореалізації, соціалізації та ресоціалізації, розвиток учнівського потенціалу шляхом утвердження української громадянської ідентичності"

Досягнення педагогічного колективу:

2023 рік - Диплом ІІ ступеня ХІV ОБЛАСНОЇ ОНЛАЙН-ВИСТАВКИ ЕФЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ "ОСВІТА ХАРКІВЩИНИ ХХІ СТОЛІТТЯ"

2022 рік- Сертифікат ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інноваційні практики наукової освіти" (впровадження STEM - освіти)

2022 рік -Сертифікатсемінару "Реформи в освіті - здорові та активні діти та молодь" в рамках Тринадцятої міжнародної виставки "Сучасні заклади освіти -2022 навички сучасного вчителя Нової української школи".

2022 рік - Сертифікат ХІV Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми методики навчання історії, правознавства, громадянської освіти та географії" (до 300-річчя з дня народження Г.С. Сковороди), за підготовку та презентацію методичних матеріалів

  • 2021 рік - Сертифікат за активну участь в програмі "Healthy School";
  • 2020 рік - Сертифікат за активну участь у челенджі "Фізична культура" в рамках програми "Healthy School" 2020;
  • 2019 рік - Диплом І ступеня за перемогу у Міському конкурсі "Краща емблема" "Освітньої платформи "Шкільний омбудсмен;"
  • 2018 рік - Сертифікат GLOBAL DIGNITY, який засвідчує, що заклад освіти (Харківська ЗОШ № 22) брав участь у міжнародній ініціативі "Всесвітній День Гідності 21 листопада - 9 грудня 2018 року" під егідою Громадської Ініціативи EdCamp Ukraine;
  • 2017 рік - колектив школи нагороджений Дипломом ІІІ ступеня 46-ї обласної тематичної виставки ефективного педагогічного досвіду "Освіта Харківщини - ХХІ століття" за темою "Національне виховання як фактор цілісного формування особистості";
  • 2016 рік - колектив школи нагороджений срібною медаллю на Сьомій Міжнародній виставці "Сучасні заклади освіти - 2016" в номінації "Інновації закладів освіти у роботі з молоддю в позанавчальний час" за темою "Інноваційні підходи до формування громадянської та національної свідомості особистості в системі роботи загальноосвітнього навчального закладу";
  • 2016 рік - колектив школи нагороджений дипломом Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України за презентацію досягнень і впровадження досягнень педагогічних інновацій у національний освітній простір;
  • 2015-2016 навчальний рік - школа є учасником Всеукраїнського проекту "Школа миру";
  • Досвід роботи педагогічного колективу "Впровадження моделі Школи, дружньої до дитини, з метою виховання здорового підростаючого покоління" було узагальнено на засіданні методичної ради управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради (протокол від 03.06.2015 № 8).

План роботи методичної ради гімназії
на 2023/2024 навчальний рік

Підсумки роботи ХЗОШ № 22 з методичної роботи за 2022/2023 навчальний рік

Кiлькiсть переглядiв: 6633