Правовий напрямок | виховання свідомого громадянина України, формування ініціативної, толерантної, здатної жити в умовах свободи, здатної приймати відповідальні рішення, робити самостійний життєвий вибір особистості; формування правової культури – прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів (Герба, Прапора, Гімну); знання й дотримання в поведінці Законів України; активна протидія особам та установам, що порушують закони, завдають збитків державі, зазіхають на територіальну цілісність і незалежність України |
Історично-краєзнавччий | формування історичної свідомості, відновлення та вшанування національної пам’яті, розвиток знань про минуле українського народу як формування європейської цивілізації, розвиток ідеї української державності як консолідуючого чинника розвитку суспільства й нації в цілому |
Духовно-моральний | оволодіння духовною культурою суспільства, прищеплення й розвиток моральних почуттів, переконань і потреби поводити себе згідно з моральними нормами, що діють в суспільстві, опанування духовною культурою людства, нації, найближчого соціального оточення, наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей. |
Військово-патріотичний | вивчення військової справи, вироблення розуміння громадянського обов'язку, готовності у будь-який час стати на захист Батьківщини, спонукання до фізичного вдосконалення, а також вивчення бойових традицій та героїчних сторінок історії українського народу, його Збройних Сил. |
Екологічний | формування екологічної культури особистості, усвідомлення себе частиною природи, відчуття відповідальності за неї як за національне багатство, основу життя на землі, залучення вихованців до активної екологічної діяльності |
Громадянсько-національний | вивичення, дослідження та збереження культурних та історичних пам’яток, ознайомлення з неповторною красою, історією, етнографією, культурою рідного краю |
Організаційно-педагогічний супровід | психолого-педагогічна підтримка соціальних проектів учнів, дослідження результативності, впровадження системи роботи щодо формування та розвитку рис громадянськості учнів |